Mes turime 70 svečius online

Apsilankymų šiandien:816
Apsilankymų vakar:881
Apsilankymų šį mėn.:15964
Apsilankymų iš viso:913303

Kiekvieną DNB klientą konsultuos asmeninis vadybininkas

Daug metų Švenčionyse veikiantis DNB bankas yra tapęs gyventojų patarėju ir partneriu, tvarkant įvairius finansinius klausimus. Pelnyti gyventojų pasitikėjimą bankui leido nuolatinės investicijos į tai, kad asmeninių finansų tvarkymas kiekvienam būtų paprastas, greitas ir patogus. Pagrindinės banko paslaugos jau yra atkeliavusios beveik į kiekvienus namus ir jau keletą metų stebimas akivaizdus klientų elgsenos pokytis - mažėja gyventojų srautas į banko skyrių, vis dažniau už pirkinius ir paslaugas atsiskaitoma mokėjimo kortelėmis, įvairūs komunaliniai ir kiti mokėjimai atliekami banko internete pagalba. Su šiais pokyčiais mažėja banko skyrių poreikis. Banko skyriaus nuo balandžio 1 d. neliks ir Švenčionyse, tačiau klientai ir toliau galės patogiai ir paprastai tvarkyti savo kasdienius finansus. 

Kalbamės su DNB banko Visagino skyriaus vadovu Vytautu Putna.

 

Kokios bankinės paslaugos yra aktualiausios Švenčionių gyventojams?

Didžiajai daliai gyventojų yra aktualu pinigus įnešti į savo sąskaitą, juos išsigryninti, atlikti įvairius pavedimus ir sumokėti mokesčius. Įvertinę tai, mes siūlome naudotis DNB bankomatų ir banko partnerių tinklu. Taip pat sukurtos galimybės daugelį bankinių operacijų atlikti internetu arba naudojantis banko mobiliąja programėle net neišėjus iš namų.

 

Kas keisis DNB banko klientams, uždarius banko skyrių Švenčionyse?

Norėdami pasikonsultuoti iškilusiais klausimais ar sužinoti reikiamą informaciją, gyventojai nebeturės vykti į banko skyrių. Neišeidami iš namų visą informaciją greitai ir patogiai jie galės sužinoti paskambinę į banką trumpuoju numeriu 1608. Tuos, kuriems reikės išsamesnių banko konsultacijų ir paslaugų, kviesime į artimiausius DNB banko skyrius Vilniuje, PC OZAS, Ozo g. 18 ir Visagine, PC „Domino“ Veteranų g. 2. Kiekvienam klientui jau yra priskirtas asmeninis vadybininkas, į kurį jis gali kreiptis visais rūpimais finansiniais klausimais – pradedant patarimais, kaip naudotis banku internete, baigiant konsultacijomis dėl būsto paskolos.

 

Kokius finansinius reikalus galima susitvarkyti naudojantis banku internete?

Bankas internete daugeliui jau yra tapusi viena pagrindinių finansų tvarkymo priemonių. Kokybiškas interneto ryšys prieinamas visoje Lietuvoje ir kiekvienoje šeimoje yra narių, kurie juo naudojasi. Todėl mes drąsiai sakome, kad pagrindinės banko paslaugos jau yra atkeliavusios beveik į kiekvienus namus. Naudodamiesi DNB banku internete gyventojai gali sumokėti už komunalines ir kitas paslaugas, atlikti įvairius mokėjimus, pervesti draudimo ir paskolų įmokas ar prasitęsti indėlį, taip pat gali užpildyti paraišką vartojimo kreditui, lizingui gauti, užsisakyti debetinę mokėjimo kortelę ir gauti ją tiesiai į namus.

Jeigu neturite internetinės bankininkystės užsisakykite šią paslaugą bendru banko telefonu 1608. Banko darbuotojas pamokys jus, kaip prisijungti ir naudotis šia sistema.

 

Kur DNB banko klientai gali išsigryninti ar įnešti pinigus į banko sąskaitą?

Pastaraisiais metais didėjo prekybos paslaugų vietų, kur galima atsiskaityti mokėjimo kortele ir vis daugiau gyventojų naudojasi šia galimybe. Tačiau esant poreikiui, greitai ir patogiai išsigryninti lėšas galima DNB bankomatuose, Vilniaus g. esančiose parduotuvėse „Maxima“ ir „Lakaja“, arba kaskart atsiskaitant DNB kortele parduotuvėse „Maxima“, „IKI“ ir kitose pažymėtose vietose. Paprastas pinigų išsigryninimo ir įnešimo į sąskaitą operacijas galima atlikti ir prekybos vietose esančiuose „Perlo“ terminaluose, kurių Švenčionyse iš viso yra 4. Žinoma, jums reikia su savimi turėti banko kortelę.